zondag 16 november 2014

Nieuwe naaimachine

Het was al weer lang geleden dat we met zijn tweetjes (mijn man en ik) waren weg geweest. Dus samen een middagje vrij gemaakt. Tja wat ga je dan doen, voor ons is dat eigenlijk altijd even rustig samen ergens lunchen. De lockmachine moest ook weg gebracht worden voor een servicebeurt, en mijn oude naaimachine van oma naaide ook al een tijdje niet meer zo goed. Dus op pad met 2 machines. Mijn oude machine was niet meer te maken, dat wil zeggen de reparatie zou dusdanig duur uitvallen dat het beter was om naar een nieuwe te kijken. De verkoopster liet ons 3 verschillende machines zien, met drie verschillende prijskaartjes. En ja eerlijk is eerlijk de duurste is natuurlijk altijd de mooiste, maar ja wel veel duurder dan ik in mijn hoofd had. Twijfel, twijfel, twijfel.
 Ik moest toch nog een keer terug om de lockmachine weer op te halen, dus ik ga er over nadenken. Maar mijn man hakte de knoop eerder door dan ik, "als we de locker volgende week komen halen zet er dan die naaimachine maar bij". En met die bedoelde hij de Janome DC6030. Een machine waar voor mij alles op zit wat ik graag wil en meer. Helemaal Top.
En nu uitproberen.......... Wordt vervolgd.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten