zaterdag 3 januari 2015

Crochet Along 2015

Op oudjaarsdag kwamen de bollen acryl binnen die ik had besteld bij ylalifestyle.nl. Gelukkig nog op tijd om vrijdag te kunnen beginnen met Crochet along 2015. Ik heb 8 kleuren van Stylecraft special en 1 kleur van Miracle.
Stylecraft :
Blauw :
Cloud Blue 1019
Turquoise   1068
Aster           1003
Royal          1117
Groen :
Sherbet       1034
Aspen         1422
Roze :
Candyfloss  1130
Fondant       1241

Creme    

Miracle zilver.






Ik weet nog niet zeker of ik al deze kleuren ga gebruiken. Dat zal ik al hakende bekijken.

Dus gisteren was het zover. Eerst de strijk gedaan, de kerstboom en spullen opgeruimd, mijn huis schoongemaakt en boodschappen gedaan. Onder tussen was het 15.30 uur en eindelijk kon ik mijn computer aanzetten om te beginnen.  Ik ben begonnen met Granny A van Tertia,
Toer 1 t/m 4 Cloud Bleu, toer 5 en 6 Aster, toer 7 en 8 Creme, toer 9 Royal, toer 10 en 11 Creme.
Ik ben gisteravond tot en met toer 6 gekomen, het is best intensief lezen en haken. Dus zo even naar de markt voor boodschappen en daarna verder met haken.



Wordt vervolgd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten